Co je Virtual Tuning
Virtual Tuning
Za prvé bychom si měli uvědomit, že netuníme reálně ale virtuálně, tudíž fantazii se meze nekladou, ale jsou tu i tací, kteří se možná až občas moc úzkostlivě drží různých skutečných pravidel, zákonů apod... Je jedno, který směr si vyberete, ale podle mě stojí za vyzkoušení obě dvě možnosti. Postupem času si svůj vlastní styl určitě najdete. Co je k V. tůnění vůbec potřeba? Určitě by neměl chybět kvalitní grafický program, doporučuji Adobe Photoshop. Nejlepší a hlavně osvědčený grafický nástroj. Můžete ho stáhnout zdarma na www.virtual-tuning.net/nastroje jako trial verzi. Pak samozřejmě originální fotku auta, které chcete tunit, ve vysokém rozlišení (tj. min. 1024x768)... A také nezbytný nápad, fantazii a trpělivost. Než se pustíme do prvního návodu, mohli bychom si popsat, jak celý samotný proces probíhá a třeba i jak dlouho trvá. Když tedy máme otevřený obrázek auta, máme dvě možnosti jak tunit. Buď budeme kreslit nárazníky, prahy a podobně vlastnoručně, nebo si někde na internetu najdeme skutečné otuněné předlohy (nikdy se nekopíruje z děl ostatních v. tunerů!) v podobném úhlu, jako je naše auto. Nutno říct, že první volba je dosti náročná a pro začátečníky asi nezvladatelná, závisí ovšem jestli umíme s naším grafickým programem pracovat či nikoliv. Druhá možnost je lehčí. Najdete pěkný nárazník, „nalepíte“ a je to. Mně osobně toto v. tunění moc nevyhovuje, a když se umí kreslit, výsledky jsou lepší než když kopírujete. Jedinou výjimkou je, že pouze ráfky vám nezbude než zkopírovat. Na konec ještě auto snížíte, změníte barvu laku, zatmavíte skla a můžete si svého krasavce nechat zkritizovat (www.virtual-tuning.net > sekce galerie a fórum). Čas, který strávíte u počítače, záleží samozřejmě čistě na vás, ale samozřejmě čím víc tím líp. Rozhodně nevypouštějte do světa tzv. rychlovky, které jste splácali za 20 minut, to se moc dobře neuvedete. Osobně pracuji na jednom výtvoru tak 3-12 hodin.